Tuesday, December 27, 2011

Craciun 2011

Sper ca v-ati bucurat de Craciun! Incarcati-va bateriile pentru petrecerea de an nou! am sa pun multe fotografii cu decoratiile de anul acesta, mai multe decat cu meniul de Craciun (care nu a fost exagerat de diversificat-insa pentru anul nou cand am mai multi invitati o sa fie mai bogat), si asta pentru ca anul acesta am avut decoratii mai speciale: cand ne-am intors din Romania am oprit in Viena special ca sa mergem la un anume magazin cu decoratii extraordinare, de unde am cumparat cateva globuri Villeroy & Bosch (foarte vintage si foarte dragutele), am gasit si un glob cu numele lui Luca, am avut si un mic bradut de cristal de la Swarovski, am avut un pitic din seria "Alba ca zapada si cei sapte pitici" (ne-a ramas doar un pitic-restul s-au spart la cutremurul din '78) pe care-l avem de vreo trei-patru generatii, plus decoratiile facute de mine. Nu am avut destul timp sa fac tot ce mi-am propus, dar...o "tufa de Craciun" tot am incropit si ceva decoratii intr-o vaza de sticla...sper sa va placa!





























9 comments:

  1. Ornamentul meu preferat este cel in forma de calut. :)

    ReplyDelete
  2. Merci Cristi, ma bucur ca-ti place...mie imi sunt toate dragi :)

    ReplyDelete
  3. Te pup dia, sarbatori fericite!!

    ReplyDelete
  4. draga mea, iti doresc din toata inima un an nou fericit si plin de realizari!fie ca bucuria sa te inconjoare si sa fii sanatoasa si iubita in fiecare clipa a vietii.pupici la La multi ani!

    ReplyDelete
  5. Draga Sarah, ma bucur enorm ca ai mai trecut pe aici, chiar ma gandeam la tine zilele astea. iti doresc la fel, sper sa ti se implineasca toate visele, multa sanatate, fericire si armonie! te pup mult-mult!!

    ReplyDelete
  6. La multi ani, Georgi! Imi plac atat de mult decoratiile tale! Si mai imi place felul in care ai alternat decoratiile cu felurile de mancare… prisoarele arata exceptional! Si omuletii imi plac foarte mult!

    ReplyDelete
  7. * perisoarele, adica … intelegi tu :*

    ReplyDelete