Thursday, November 17, 2011

Aperitiv cu mozzarella si mousse de avocado (Starter with mozzarella and avocado mousse)



Ce ne trebuie:


Felii de rosii
Felii de mozzarella
2 avocado bine copti
zeama de la o lamaie
100 ml frisca de gatit
sare/piper
ardei iute cayenne

Mod de preparare:

Mousse-ul de avocado se face astfel:
se taie avocado in doua, se scoate samburele, si cu o lingurita se scoate pulpa de pe coaja. Se pune imediat zeama de lamaie (sa nu se innegreasca), apoi frisca, sarea, piperul si un praf de cayenne; Se amesteca cu mixerul vertical pana se omogenizeaza.  Ansamblati feliile de rosie si mozzarella, poate adaugati si ceva proscciutto crudo, decorati dupa cum doriti.

13 comments:

  1. ce bine arata.
    n-am mancat niciodata mouse de avocado

    ReplyDelete
  2. Arata foarte frumos.Imi place mult culoarea.Pupici!

    ReplyDelete
  3. Da, dragele mele, asta mp-a atras si pe mine la acest mousse. Nu credeam ca o sa-mi placa avocado care nu e preparat ca guacamole (fara ceapa si usturoi), dar trebuie sa recunosc ca acest mousse este f fresh de la zeama de lamaie, si se preteaza pe cam orice fel de aperitiv (in combinatie cu alte legume, pe o salata, pe o felie de ardei gras, cu sunca, paine prajita yummm-combinatia mea preferata!!!, etc)

    ReplyDelete
  4. Chiar are gust? Pe bune? Nu zic, e frumos de frumos si cred ca o serie intreaga de aperitive cu mousse-uri de toate culorile (mai ales vernilul ala fresh) rupe gura oricarui invitat. Dar e bun? Nu e insipid? (mie mi se pare insispid avocado). Oare s-o putea face picant fara sa-i vireze culoarea? (nu cu piper, ceva boia iute)
    Vladimir

    ReplyDelete
  5. Da, are gust, daca iti plac "verziturile", stiu ca e ceva mai pt doamne, noi apreciem mai mult legumele decat barbatii care sunt mai carnivori din fire. Este acrisor,are un gust destul de bogat datorita smantanei, are si piper, sigur eu am pudrat cu paprika ca sa-i dau un plus de parfum, si nu are o savoare f pregnanata ceea ce poate fi o calitate, caci poate face pe neutralizatorul cand ai doua gusturi mai puternice (rosia e usor acida, branzica e....brinzica, si putin sarata, si cu savoarea ei mai pregnanata, deci prin prisma asta este bun). Daca l-ai manca cu lingurita, nu stiu daca ti-ar place, mai ales daca nu-ti place avocado. Este f important si cum combini gusturile, poate sa fie "ceva" f bun, daca il combini cu "altceva" si aromele se bat cap in cap...la revedere!:) prin prisma asta, avocado are o calitate:iti ofera fie o baza buna, neutra pt gusturi mai puternice fie un imbogatitor de gust sau improspateaza un parfum prea greu. Poti sa-l servesti de exemplu pe o felie de toast unsa cu ulei de masline si putin usturoi, cred ca ar fi bestial, sau servit alaturi de serrano. iar daca vrei musai ceva iute, poti sa pui fulgi de ardei iute, daca te tine cureaua, ca stiu ca astia sunt ca focu'!

    ReplyDelete
  6. L-am facut! Adica mousse-ul :) Este foarte bun, Vlad mi-a zis ca lui ii lipseste usturoiul dar mi-a terminat tot castronelul aseara mancandu-l intins pe paine :)))))

    ReplyDelete
  7. ai disparut! Esti ok? te-ai facut bine si esti plecata cu treaba sau distractie, sau te simti rau? Sper ca e de fapt totul bine si pregatesti luna de cadouri…

    ReplyDelete
  8. draga Kadia, am avut ceva probleme si a trebuit sa mergem de urgenta in Romania. Abea ne-am intors...nu am avut nici chef nici timp acolo sa stam pe net, din cauza asta am disparut! Ma nucur ca v-a placut "musul"!

    ReplyDelete
  9. Si eu care venisem sa intreb acelasi lucru :D.
    Sper ca ati rezolvat belelele.
    Vladimir

    ReplyDelete
  10. atat cat se putea am rezolvat ;)

    ReplyDelete
  11. ma bucur ca esti ok :) si sper sa se rezolve totul cat mai curand!

    ReplyDelete
  12. arata foarte bine! imi place la nebunie avocado :)
    te pup si bine te-am gasit!

    ReplyDelete