Saturday, November 5, 2011

Brugge Culinaire

Am asteptat ziua asta cu foarte mare nerabdare! Asa un eveniment pe sufletul meu, care sa-mi hraneasca hobby-ul ... si stomacul! Pe durata a trei zile, 4,5 si 6 noiembrie, se desfasoara in Brugge, un eveniment asteptat tot anul de catre iubitorii artei culinare: "Brugge Culinaire". Ca sa ne fie bucuria si mai mare, am cumparat biletele de intrare la jumatate de pret multumita unei oferte gasita pe net. Am cumparat doar pt ziua de azi, si asta pt ca azi a avut loc un eveniment super-super important pt mine!! A avut loc o demonstratie de gatit cu un bucatar de la Manoir Quatre Saison. Eu sunt o mare admiratoare a lui Raymond Blanc, propietarul vestitului  "Le Manoir aux Quat'Saison", un loc unde imi doresc taaaaare mult sa ajung! Restaurantul sau are doua stele Michelin, dar dupa mine ar putea sa aiba 10!!! Daca aveti timp, "frunzariti" putin netul si uitati-va la site-ul manoir-ului, sa vedeti cate de incredibil de frumos sunt decorate camerele, cu cata grija (toate bazate pe ideile lui R. Blanc), este un coltisor de rai (si cuvintele astea nu fac dreptate locului, caci de prea multe ori au fost folosite pt locuri care nu ajung nici la unghia mica a acestui palat-bunul gust in forma sa cea mai inalta! Deci, va inchipuiti cum eram acolo, la 11 dimineata, cu ochii "cat cepele" sa vad demonstratia unui bucatar din restaurantul pe care-l iubesc (platonic deocamdata) cel mai mult! Eeeee, si mare mi-a fost dezamagirea cand in locul bucatarului de la restaurantul mai sus amintit, a fost bucatarul de la restaurantul "Le Manoir de Quatre Saison" din Brugge!!!!! Vedeti ca este o diferenta (micuta!) intre numele celor doua, care mie nici prin cap nu mi-ar fi trecut,caci nu stiam de existenta acestui restaurant in Brugge, si nici din care motiv si-a ales un nume atat de apropiat de faimosul  Manoir condus de un francez in Anglia! Eeee...bun si asta, caci tot restaurant gastronomic este si ne-a trantit niste cannelloni de ton, cu cocuilles saint jacques, de ne-a lasat cu gura cascata...si ne-a inchis-o apoi cu mostrele pe care le-am servit din aceste minunatii, ba chiar a avut si reteta tiparita, pe care a oferit-o cu generozitate celor prezenti la demonstratie! In rest ce sa va mai spun: am gustat o gramada de minunatii, ba chiar am vazut si niste romanasi pe acolo cu niste mici (dar nu aveau succes deloc-nu era nimeni la standul lor, plus ca prezentarea era tare urata, fata se juca pe telefon in loc sa incerce sa explice produsele, dar poate nu vorbea nicio limba straina...ma rog), am cumparat o gramada de minunatii-unt de trufe, pasta de trufe alba (nu ma intrebati cat am dat pe un borcanas de 100 g ca o luati la fuga sau ma declarati nebuna-dar sunt intr-adevara nebuna...dupa trufe!!), balsamico cu trufe, branzeturi (fara trufe hahaha), pate de porc mistret, de rata, de fazan, etc
Si cireasa de pe tort....hehehe tare imi iubesc sotul...cand am plecat si am trecut pe langa magazinul lui Swarovski, am vazut ca au adus o colectie noua de "charmuri", taaaare dragute, si am intrat si noi sa "ne uitam".  si ne-am tot uitat...toate erau frumoase...era acolo un mar pe care pusesem ochii mai demult (in Viena chiar!), si acest panda care abea a venit in magazin ieri...si la charmuri merge si un lantuc...offf, dar toate sunt asa de scumpe....deci, daca aleg lantucul iau doar un charm...;dar pe care sa-l aleg ca-s frumoase amandoua....vanzatoare (cu interes de comision probabil) ma seconda perfect....pfiuuuu, e inuman sa o puneti pe doamna sa aleaga intre cele doua minuantii...;asa ca sotul saracul: "atunci le luam pe toate 3-lantul si cele doua charmuri"! Si am primit si un bon cu reducere 15% care e valabil doar o luna, deci....Mos Nicolae...here we go again!!!!



15 comments:

  1. merci Dia,si tie o seara frumoasa

    ReplyDelete
  2. Si eu care credeam ca sunt original... I-am luat si eu doamnei. Macar am luat altele :))
    Vladimir

    ReplyDelete
  3. nu cred ca se pune problema de originalitate...ci de un mod de a-ti exprima sentimentele...esti pe drumul cel bun, mergi inainte! hahaha ce cliseu...dar adevarat...plus de asta, cercelusii pe care i-ai cumparat sunt foooooarte frumusei!!

    ReplyDelete
  4. Nu, eu ziceam chiar de charmuri :D. I-am luat charmuri :))). Am crezut ca-s original. Si bang...nu-s. Dar sunt alte charmuri: o albinuta, un dovleac cu ochisori, un mar muscat cu ochisori (cred ca sunt aceeasi serie) si o rata galbena. Tot de la aia de unde ai luat si tu. Curat originalitate. Si am mai fost si mandru... :))))
    Vladimir

    ReplyDelete
  5. aaaaa,vreau sa le vad!!!vreau sa le vad!!!! mai ales dovlecelul!!!!Si albinuta!! Poze!Poze!

    ReplyDelete
  6. A pus ea, la ea pe blog :). Eu n-am pozat.
    Vladimir

    ReplyDelete
  7. :) mie-mi pare tare bine ca le-am primit! Albinuta merge grozav la unul dintre lantisoarele luate tot de la Vlad, doar ca acum este si mai frumos. Iar restul le-a prins de o bratara cu zdranganele!

    ReplyDelete
  8. da, sunt superbe! si mie imi plac mult,mult astea de la swarovski, si eu m-am bucurat enorm, si inca ma bucur ca le-am primit...nu moi se intampla des, pt ca nu sunt o persoana careia ii plac bijuteriile foarte mult, nu cele din aur, in orice caz...mai mult genul asta, charmurile, si cele de chihlimbar!

    ReplyDelete
  9. si mie la fel! Imi plac de argint, cu pietricele sau margelute de sticla si din chihlimbar!!! Nu-mi plac deloc cele din aur masiv, desi am cateva finute care imi plac mult, dar cred ca doar un lantisor si un inel…

    ReplyDelete
  10. si eu am ceva bijuterii din aur, de cand eram mica (cercei cu peruzea, un lantuc cu zodia mea...) sunt f atasat de ele emotional, dar daca ar fi sa-mi cumpar acum o bijuterie, nu as alege de aur! Chiar si verighetele le avem din aut alb...http://www.clubulfoto.com/concurs/concurs-foto-craciun/3064da01fe10/ uite le vezi aici, ca particip la un concurs foto cu poza inelelor

    ReplyDelete
  11. esti o norocoasa ,te invidiez sa stii:D.Damne ce traznai scot din gura!!!draga mea eu doar glumesc dar te felicit sincerc pentru noile achizitii.pupici

    ReplyDelete
  12. Multumesc mult draga Sarah! Esti o scumpica si te pup!

    ReplyDelete